• بازدید:
  • دسته بندی: <-CategoryName->

 

 

فول آرشیو محسن چاوشی

تمام کد های همراه اول چاوشی را از اینجا ببینید

تمامی آهنگ های پیشواز ایرانسل محسن چاوشی

کد را به 7575 بفرستید

کد های جدید برای تک آهنگ ها

ابرای پاییزی -  ۲۲۱۲۳۳۱
عروس من- ۲۲۱۲۳۳۲
گل سر- ۲۲۱۲۳۳۳
کم تحمل- ۲۲۱۲۳۳۴
کم تحمل.قطعه۱ - ۲۲۱۲۳۳۵
متاسفم- ۲۲۱۲۳۳۶
متاسفم.قطعه۱- ۲۲۱۲۳۳۷
نفس بریده- ۲۲۱۲۳۳۸
پرنده- ۲۲۱۲۳۳۹
پرنده.قطعه۱- ۲۲۱۲۳۴۰


٣٣١٢٣٢٢ چمدون قطعه 3
(من با چمدونم آخر این جاده،منتظرت میشم..)


٣٣١٢٣٢١ چمدون قطعه2
(چمدونمو باید میبستم،واسه رفتن از همون روزی که..)

٣٣١٢٣١٩ بوف کور
(غباری که از تو نشسته روی قلبم..)

 
 


٣٣١٢٣٢٣ دلم تنهاس
(تو میدونی،تو خیلی وقته میدونی،نمیفهمی،چه بی اندازه بی رحمی..)


http://dlchavoshinews.tk/Pic/Other/Line.jpg


 
3312651: امام رضا

3312657:پائیز

3312660: تنها بودن

3312661: تنها بودن قطعه 2

3312652: خیانت

3312653: خیانت قطعه 2

3312658: سنگ صبور

3312659: سنگ صبور قطعه 2

3312656: متاسفم

3312654: من با تو خوشم

3312655: من با تو خوشم ریمیکس


http://dlchavoshinews.tk/Pic/Other/Line.jpg


کد آهنگ پیشوار نفرین به جنگ (سلام به صلح)

٣٣١٣٦٧٩

(ترجیع بند دوم در پیشواز قرار گرفته)

واسه آبروی مردمت بجنگ (٢٢١١٩٥٠)

میون این پهلوونا هیچ کسی با یه برد احساس خوشبختی نکرد




http://dlchavoshinews.tk/Pic/Other/Line.jpg

٢٢١١٦٠٢ ( شب عیدی آسمون وقتی که می باره..)


http://dlchavoshinews.tk/Pic/Other/Line.jpg

کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل از آلبوم پرچم سفید
به همراه متن و مشخص کردن ورژن ها

مردم آزار ٣٣١٣٩٨٩
(خیلی وقته حرفامو از چشات نمیخونی..)

جوابم نکن ٣٣١٣٩٩٠
(نذار زندگیم راحت از هم بپاشه...)

جوابم نکن(2) ٣٣١٣٩٩١
(من از عشق چیزی نمیخوام به جز تو ،صبوریم کمه...)

خوان هفتصد ٣٣١٣٩٩٢
(من ، باید چیکار کنم منو باورت بشه...)

با من بمون ٣٣١٣٩٩٣
(شب بود خسته بودم چشامو بسته بودم...)

خواب بعد از ظهر ٣٣١٣٩٩٤
(عشق چند قدم راهه از اتاق تا ایوون..)


بگو مگو  ٣٣١٣٩٩٥
(چشم تو دنبال کیه حرف حساب تو چیه ...)

قطار ٣٣١٣٩٩٦
(مسافرا شعرن تو برفو بارونی قطار قلب منه....)

٢٢١٢٠٨٣  (2)قطار
دلت که می لرزید من با چشام دیدم..

٢٢١٢٠٨٤ قطار (3)
تو برف و بارونی..قطار قلب منه

٢٢١٢٠٨٥ قطار (4)
بگو شب بخوابه من بیدارم
پرچم سفید ٣٣١٣٩٩٧
(زیر پرچم 3 رنگ واسه پرچم سفید..)

تقاص ٣٣١٣٩٩٨
(این قصه اول با غم شروع شده... تار)

هر روز پاییزه ٣٣١٣٩٩٩
(آروم نمیگیرم از دست زنجیرم..تا..من زیر آوارم)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه مطلب
نوشته شده توسط : admin در تاریخ :